مسئول واحد : سید ایوب حبیبی
شماره تماس مستقیم : ۰۷۱۳۸۷۵۸۳۱۷
تلفن داخلی : ۲۰۱۵
 
 
شرح وظایف واحد:


وظایف در حوزه های سخت افزار، شبکه،نرم افزار،وب سایت،HIS ، اتوماسیون اداری،اینترنت،مخابرات
  • تهیه و به روز نگاه داشتنن ،شناسنامه تجهیزات رایانه ای ، تجهیزات شبکه و تجهیزات مرکز تلفن و شناسنامه نرم افزارهای موجود ،به منظورساماندهی اطلاعات تجهیزات با ثبت در نرم افزار ICTM
  • انجام مراحل کارشناسی فنی خرید و تایید فاکتورهای خرید در محدوده سقف مجاز در بخشنامه های ارسال شده از طرف مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه ( معاملات کوچک ) و خرید طبق لیست
  • تجهیزات مجاز که در سایت شبکه رابطین موجود می باشد .
  • حضور مستمر در جلسات هماهنگی و بازآموزی های برگزار شده توسط مدیریت فناوری .
  • کنترل فنی تجهیزات خریداری شده از نظر تطبیق با فاکتور های تایید شده.
  • نصب سیستم عامل هاونرم افزارهای جانبی ،آنتی ویروس و... بر روی رایانه های موجود در واحد
  • نظارت بر فرآیند ارسال تجهیزاتی که نیاز به تعمیر دارند ( مانند : چاپگر ) به شرکت های خصوصی وکنترل کیفیت تعمیر تجهیزات
  • نظارت بر فعالیت شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از طریق چک لیست های نظارتی
  • نگهداری صحیح از کلیه تجهیزات شبکه اعم از Active و Passive بر اساس استاندارد های فن آوری اطلاعات و ارتباطات
  • حفظ ، نگهداری ، پشتیبانی و عیب یابی از نقطه ابتدایی تا انتهایی شبکه موجود
  • عیب یابی و رفع مشکل شبکه‌ای کلیه سیستمهای کامپیوتری موجود در مرکز مربوطه( IP وکارت شبکه و... )
  • مشاوره به واحد مربوطه جهت مکانیزه کردن فرایند ها
  • هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات در خصوص عقد قراردادهای پشتیبانی نرم افزارها
  • همکاری در تهیه RFP (تهیه ، تنظیم و مستند سازی نیازمند ها انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)
  • آشنایی فنی با نرم افزار ها و سخت افزارهای مربوطه ( مانند حضور وغیاب و دستگاه تایمکس ... )
  • نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان (Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره ای و آرشیو آنها
  • یادگیری نرم افزار ICARUS و تهیه وب سایت مستقل جهت بیمارستان
  • به روز نگه داشتن مطالب وب سایت ( اخبار و اطلاعیه و ... )
  • نظارت برکار شرکت ارائه دهنده HIS و آموزش های ارائه شده توسط شرکت
  • هماهنگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به HIS
  • نصب کامل از تنظیمات نرم افزار اتوماسیون اداری
  • آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال به کاربران شاغل در آن واحد
  • راهنمایی کاربران واحدها جهت گرفتن اشتراک اداری وتایید نیاز فرم درخواست ویا شخصیو یااشتراک خطوط ADSL
  • آشنایی با عملکرد کلید های کنسول مرکز تلفن (فاقد رایانه)
  • نظارت روزانه بر عملکرد صحیح دستگاه Voip و رفع عیوب احتمالی
  • مسئول HIS بیمارستان
  • پیگیری امور مربوط به فن آوری اطلاعات بیمارستان از طریق ارتباط با واحدهای ذیربط در دانشگاه
  • انجام کارشناسی لازم در خصوص امور رایانه ای و ارائه نتایج حاصله به کمیته خرید و مدیریت بیمارستان
  • نظارت بر سایت اینترنتی بیمارستان و تلاش در جهت به روز نمودن اطلاعات
  • نظارت بر مرکز تلفن و قبوض دوره ای خطوط تلفن و خرید دستگاه فکس
  • راه اندازی و نظارت بر عملکرد صحیح دستگاه VOIP و استفاده صحیح از آن در راستای کاهش هزینه قبوض تلفن
  • نظارت مستمر و پیگیری امور مربوط به سیستمHISدر بیمارستان
  • اعلام نیاز قطعات کامپیوترهای موجود دربیمارستان
  • پیگیری مشکلا ت مربوط به شبکه کامپیوتر بیمارستان
  • نظارت و تایید خرید قطعات رایانه ای
  • نظارت بر نحوه ورود و خروج کامپیوترهای بیمارستان
  • پیگیری و کارشناسی لازم در خصوص نصب نرم افزارهای مورد نیاز بیمارستان
  • ایجاد هماهنگی متقابل بین واحدهای تحت سرپرستی
  • حضور فعال در جلسات مربوط به فعالیتهای فن آوری اطلاعات و سایر جلسات مورد نظر مدیریت بیمارستان
  • نظارت برآموزش های ارائه شده از طرف شرکت پیمانکار و گزارش اشکالهای احتمالی به مسئول آموزش نرم افزار
  • نظارت بر فعالیتهای شرکت پیمانکار در زمان سرویس های دوره ای و تحویل گرفتن قطعات داغی