مسئول واحد: اسماعیل میرزانیان

شماره تماس : 09905983180

شماره تماس داخلی : 2010

شرح وظایف: 

شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات

 
  • دریافت شکایات حضوری،تلفنی و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان دستگاه ها
  • انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی و ارائه گزارش به مقام مافوق
  • پیگیری، بررسی و ارائه پاسخ به هنگام به شکایات ثبت شده در سامانه 190
  • اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
  • راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت
  • همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
  • جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن
  • تهیه گزارش های دوره ای از فعالیت های انجام شده و ارائه به مقام مافوق

فرم رسیدگی به شکایات