مسئول واحد صندوق و پذیرش :  فاطمه جوکار
شماره تماس داخلی : 2030
 
شرح وظایف
- رعایت  کلیه ضوابط تدوین شده جهت تکریم ارباب رجوع وجلوگیری از اتلاف وقت مراجعین 
- پذیرش بیماران بستری  و بررسی مدارک بیماران در زمان پذیرش
- تشکیل پرونده به همراه  ثبت  اطلاعات دقیق هویتی  بیمار مطابق  مدارک معتبر طبق مقررات و ثبت آدرس دقیق و شماره تلفن  و ثبت مشخصات  همراه بیمار
- اخذ رضایت نامه های مورد نیاز از بیماران یا سرپرست قانونی آنان.
- رعایت کلیه موارد خواسته شده از سوی سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد 
- ارائه گزارش عملکردکتبی ماهیانه  به  مقام مافوق 
- انجام کلیه امور محوله از سوی سرپرست مربوطه
- برخورد مناسب با بیمار و راهنمایی مراجعین جهت ارجاع به واحدها و بخشهای مختلف
- اخذ رضایت نامه های لازم در پشت برگ پذیرش  طبق قوانین و مقررات
- ارسال پرونده بیمار و راهنمایی بیمار به بخش  بستری پس از اطمینان از آمادگی پرسنل بخش برای پذیرش بیمار
- ایجاد ارتباط منطقی با بخش جهت مبادله اطلاعات بیماران
- همکاری و ارتباط نزدیک با پرسنل واحد مدارک پزشکی و سایر بخشها
- رعایت حسن  برخورد و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط صحیح  با ارباب رجوع و پرسنل
- صدور قبض  و صورتحساب جهت خدمات ارائه شده به  بیماران
- ارزیابی مستمر فرایندهای جاری سیستم پذیرش  و ارائه راه کارهای مناسب جهت ارتقاء مستمر فرایندها
- پیش بینی و برآورد تعداد فرم های مورد نیاز جهت پذیرش بیماران برای مدت 6 ماه
- تنظیم نهایی لیستها و آمار و گزارشات لازم در زمینه شغل مورد تصدی و ارائه آن به مسئول مافوق
- ارتباط و هماهنگی با واحد امور مالی و  واحد اسناد پزشکی در خصوص تائید برخی از اعمال جراحی بیماران تحت پوشش  بیمه  و اطلاع از انواع بیمه های طرف قرارداد و وضعیت قراردادهای قبلی ( تمدید یا لغو قرارداد )
- انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با شغل مورد تصدی تحت نظارت مسئول مافوق
- شرکت در کلاسهای آموزشی  و جلسات
- راهنمایی بیماران جهت به همراه داشتن مدارک مورد نیاز و انجام اقدامات پاراکلینیکی قبل از بستری شدن
- ارتباط و هماهنگی لازم با مسئول مافوق در خصوص اطلاع و اجرای آخرین بخش نامه ها و دستورالعمل های صادر شده جهت تشکیل پرونده و بستری بیماران
- انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق