مسئول واحد : محمد صادق امیری
شماره داخلی : 2020
شرح وظایف کارگزین
- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام ما فوق طبق مقررات
- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب و گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان
- پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
- اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
- صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررا ت مربوط
- تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل
- تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
- شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقام ما فوق